svar på kommentar !

Fick en kommentar jag tänkte svara på.... SJÄLVKLART anonym, vad annars? En sak jag inte förstår är varför man inte kan skriva sitt namn om man ändå tar sig tiden att skriva en kommentar? Är det för att man inte vågar visa vem man är, eller vad är det? Nej jag fattar inte grejen, aja....

Anonym
om Dags att börja äta lite mer.:
Undrar en sak: ger du Saga samma mat som du själv äter?
Sen kanske du ska böjra tänka på vad du gör med din kropp. För när man läser om det så är det (i mina ögon) lång ifrån friskt.
Jag säger det för att jag bryr mig, inget annat.


SVAR: På dagarna är ju Saga hos dagmamman och äter lunch där så då äter jag lite annorlunda, men till middag när hon också ska ha så lagar jag ju självklart alltid mat som även passar henne. Ser ju självklart till att hon får i sig det hon behöver!
Att jag ska börja tänka på vad jag gör med min kropp? hmmm, nu förstår jag inte riktigt vad du menar? Det jag gör med min kropp är ju att ta hand om den? Jag äter hälsosamt & tränar, det är väl ingenting konstigt med det? Men sen vet inte jag vad du har för sorts ögon? eller om det bara är avundsjuka det handlar om? Men jag anser att det är väldigt friskt att ta hand om sig själv iallafall.. Det finns absolut ingenting negativt i det jag gör med min kropp, utan tvärtom! Både min kropp och mitt huvud mår bra utav det.
För att du bryr dig? Vem är du ens? Kom till mig personligen istället om du har några åsikter om vad jag gör, istället för att anonymt sitta och skriva en kommentar!


Kommentarer
Lisa, studentliv och politik

Jag tycker absolut inte du ska bry dig om den kommentaren! Jag vet vad det är att "plåga" sin kropp på riktigt, du tar som du säger hand om den! Du gör det dessutom på rätt sätt, inget som är sjukt beteende med att äta bra och träna varje dag!

2012-05-10 @ 07:17:17
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Sandra

Vilken larvig kommentar!! Alvarligt Jenny jag har läst om vad du skrivit och kollar in din blogg lite då och då speciellt roligt tycker jag att det är för att jag skälv är träning och kost intresserad. Folk verkar inte förstå att bara för att man är smal innebär inte det att man kan vräka i sig skräpmat eller att man har anorexi för att man väljer att träna hårt. Träning är bra för alla människor oavsett kroppstyp och får oss att må bra, speciellt nyttigt och effektivt har träning visat sig vara för de med adhd, träningen gjorde underverk för min adhd tusen ggr mer än alla mediciner. Jag tycker att det är bra att du håller igång och lägger fokus på dig själv som mamma och i övrigt känslomänniska är det lätt att man fokuserar på andra istället för sig själv, det är stjälkars att du ska göra någonting som du mår bra av för det är ku även som du skriver nått som gynnar saga oxå när hennes mamma är glad!den värsta och vanligaste folk sjukdomen här i Sverige är avundsjuka, människor som skriver sådana kommentarer är helt okunniga om kost och träning eller avundsjuka! Kämpa på, tänk på dig själv och ignorera människorna som snor din energi!!

Puss och kram Sandra

2012-05-10 @ 21:33:41
URL: http://sandraallard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0