Natti natti på er.

Hello sweeties!
Hur mår ni?

Själv mår jag toppen och likaså Sagis, full fart som vanligt.

Träningen gick väldigt bra förut, trots all träningsvärk jag har så vart det ett riktigt okej pass ändå! Började på bandet i 30 min med ordentlig lutning, bra för rumpan att gå i uppförsbackar vettni. Sen fick rumpan fortsätta jobba efter det, googlade lite och hittade lite nya rump-övningar som jag körde på mattan. Riktigt kul! Så lär nog ha grym träningsvärk i morgon och övermorgon, så det passar ju bra att det är vilodagar då he he.
När jag kännde mig nöjd traskade jag hemåt igen.. Fixade i ordning lite lunch när jag kom hem, som idag blev - kött, lite couscous och en stor sallad.
Efter jag käkat så hoppade jag in i duschen lite snabbt, och sedan kom Bella hit. Gjorde oss varsin latte och hade en mysig pratstund ♥

Sen tickade klockan iväg och det var dags att hämta hem fisen. Påvägen hem fick Saga syn på Carro utanför deras hus, så hon skrek - " Caaajjjooooo " och sprang dit i full fart.. Så vi fastnade där ett tag, för Linus var även hemma så han och Saga busade för fullt. Dom tog en promenad med dockvagnen och kom tillbaka med en hink full med sniglar som Saga hade plockat och var så facinerad utav, haha gullunge. Men efter ett tag var det dags att dra sig hemåt och fixa middagen. Blev köttgryta, potatis & morötter i ugn och sallad, mycket gott!
Sen blev det en dusch för Saga, lite frukt och mys framför tvn och sen dags att hoppa i säng.
Själv har jag inte gjort så mycket, plockat i ordning lite och sen suttit här och glott på internet. Ska strax göra mig lite protein och sedan krypa ner i sängen.
Hoppas ni har haft en fin dag! PUSS

MAMMAS FINA TJEJ ♥
När blev du så stor? Tiden går för fort..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0