godnatt !

Saga har kommit in en sån där jobbig period igen då hon springer upp hela tiden efter jag lagt henne på kvällen. Har säkert fått lägga henne i sängen 10 gånger ikväll, det blir rätt så jobbigt efter ett tag! Men efter mycket om och men så gav hon upp och somnade. Hon behöver sina timmar med sömn, så det är viktigt att hon somnar i tid. Så ska hon fortsätta hålla på såhär får jag lägga henne tidigare, för jag kan ju inte göra någonting åt att hon går upp. Kan ju inte spänna fast henne i sängen liksom ha ha. Det är ju bara att gång på gång gå in med henne i sitt rum och lägga henne i sängen och förklara att nu är det sovdags så vi orkar upp i morgon... Ja, hon är verkligen ett riktigt busfrö ibland ♥

Själv ska jag strax äta lite proteinfluff och sedan sova. Helt slut i kroppen efter dagens träning, blev ju även en härlig powerwalk längs kanalen. Försökte mig även på att jogga lite men började direkt känna av mina knän, fasen! Kanske kan träna upp musklerna runt knäna lite mer så kanske det blir bättre? Eller så får jag helt enkelt köpa knäskydd/stöd igen. Dom funkar kalas bra!
Efter powerwalken blev det en kaffe hos pappa innan det var dags att hämta busungen, mycket trevligt ♥
Saga och dom var i lekparken när jag kom, Caroline var även där och stod och gungade med Saga. Så vi följde med henne hem en stund för att säga hej till Bella & Jonte. Blev kvar en stund eftersom Saga självklart skulle busa med sin favorit - Jonte. När Jonte är i närheten så finns ingen annan, då är det bara han som gäller ha ha.

Nej nu ska jag krypa ner och smaska i mig mitt protein! Natti natti ♥


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad jobbigt när de inte vill sova!



Vad händer för roligt idag då? =)



Kram!

2012-05-08 @ 06:18:13
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0