My beautiful little girl.

Då börjar även denna dagen leda mot sitt slut, Saga hon sover sött sen ett tag tillbaka och jag ska snart göra detsamma.
Mötena idag gick bra, lite planeringsmöte och lite om min ekonomi osådär.. Kommer bli toppen det här!
Kändes bara väldigt tråkigt att behöva sitta inne och missa det u n d e r b a r a vädret ute. Men i morgon ser det ut som det ska vara hyffsat varmt iallafall? Och det vore ju perfekt eftersom det inte är någon dagmamma för Sagas del och jag har ingenting inbokat, så då kan jag & skruttan vara ute och mysa i solen h e l a dagen.

Jag var väl hemma strax efter halv 6, och eftersom jag hade så sena möten så var Caroline så gullig och hämtade Saga hos dagmamman tidigare så hon slapp vara där så länge. Så dom hade varit i stallet och myst och sedan kom hon och lämnade henne här ♥ Och när hon kommit hem blev det lite kvällsmat, filmtittande och sedan en dusch innan det var dags att hoppa i säng. Och när pluttan hade lagt sig plockade jag iordning lite här, tog ett varv med dammsugaren, torkade golven och diskade. Och sen har jag hunnit sitta en stund vid datorn och kollat lite..
Men nu är mamma Jenny trött, så ska stoppa i mig lite nattprotein och sedan lägga mig och sova.

Hoppas ni har haft en fin dag!
natti natti ♥





Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

så söt hon är :)

2012-05-02 @ 22:56:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0