Godmorgon mitt i natten.

Lördagförmiddag och jag hade hoppats på att vara uppe på gymmet just nu. För idag kommer en tjej från Stockholm dit och har föreläsning och workshop som jag så gärna velat gå på. Förra gången blev det inställt och denna gången kunde jag inte få någon barnvakt, så det var lite tråkigt. Men så är det ibland :) Får bli massor bus & mys med min fina tjeja istället ♥

Vi har iallafall haft en mysmorgon,
som började med sovmorgon till HALV 10! Och ja, det var helt underbart skönt :D Så nu är man utvilad, pigg & glad!
Saga kom in till mig i natt vid 2-tiden och ropar glatt - " Godmooooorgon " haha, men säger åt henne att det är natt och då säger hon - " Jag vill sova i mammas säng, flytta på dig! " och vill putta bort mig, haha. Hon är för go ibland ♥ Men hon kröp upp brevid mig och gosade ner sig under mitt täcke och somnade om - så himla mysigt! Det händer inte allt för ofta att hon kommer in till mig på nätterna längre, så när hon väl gör det är det ju uuuur mysigt ♥

Och med tanke på att vi vaknade sent så har vi inte hunnit göra så mycket ännu.. Fått lite frukost i magarna, Saga har stått i köket och plaskat och nu kollar hon på lite barnprogram. Vi har faktiskt fortfarande pyjamas på oss, haha. Men ibland får det vara så, men nu är klockan lite väl mycket för att ha pyjamas. Så nu är det dags att fixa i ordning sig! Vädret är ju inte det roligaste idag heller, men ut måste vi en sväng iallafall för att få lite frisk luft. Så blir väl att klä på oss och fixa lite och sedan gå ut en sväng :)

Igår efter att jag skrivit inlägget om hjärtebarnsfonden så skänkte jag själv 50 kr till Albins insamling. Och det känns så himla gott i själen nu efteråt, att jag har gjort allt jag kan för att hjälpa till. Jag tycker om att göra andra människor glada, tycker om att stötta och hjälpa till om jag kan. Och det gjorde jag igår genom att skriva inlägget och skänka en slant. Och när storasyster till Albin skrev till mig efteråt, att hon och även hela familjen uppskattade det jag gjorde så himla mycket. Då blev jag helt varm i kroppen, det kändes så härligt att veta att man gjort någonting gott för någon annan. En underbar känsla ♥
Så jag hoppas att fler gör som jag!



Kommentarer
frida berg

Sv: allt bra? :)

2012-05-12 @ 14:22:45
URL: http://fbs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0