Nu är vilan över, gymmet nästa!

HEJ SÖTNOSAR !

är allt bra med er?

Med mig är det kanon, solen skiner & jag är på toppen humör!
Saga åkte till sin mormor för en liten stund sedan, och ska busa där i några timmar.. Så jag ska dra till gymmet tänkte jag. Nu är vilan över!
Ska bli riktigt skönt, ska köra mage tänkte jag och orkar jag lägger jag till något mer.. Så hoppas på ett riktigt kanon pass idag! Det är helt sjukt för jag börjar få magrutor, syns bara när jag spänner magen då. Men ändå! Det trodde jag a l d r i g var möjligt, men visst fasen vare det.. Det är så himla kul när man ser att musklerna ploppar fram mer och mer, man blir så sjukt peppad till att träna mer och mer. Men nu är det inte så att jag ska ha VÄRSTA sexpacket utan vill bara ha lite konturer liksom, och snart är jag där. Bara fortsätta kämpa!

Är det någon utav er som börjat träna?  Och hur går det för er isåfall? :)

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0