Njuter av vädret!

Hej finisar!
Hoppas allt är bra med er?
Med mig är det kanon :) är påväg hem efter ett helt okej överkropps pass, lite små trött på just det passet då jag kört samma sen jag började, behöver lite nytt och lite nya utmaningar och det ska jag få hjälp med någon dag. Härligt!

Ja vädret är ju lika underbart idag, man behöver inte ens ha någon jacka på sig. Så jag går lite halv sakta hem och bara njuter av solen! För eftermiddagen kommer tillbringas i stan, 2 möten inbokade idag. Så kommer inte kunna vara ute så mycket, tråkigt!
Så nu ska jag hem och duscha, käka och sen sätta sig på bussen till stan.

Hoppas ni får en underbar dag i solen!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0