GODMORGON GODMORGON !

Idag är vi uppe i tid, vaknade av klockan som ringde vid halv 7 men låg och drog mig till 7 och gick sedan upp. Så nu sitter jag och äter frukost och dricker kaffe i lugn och ro precis som jag vill ha det på morgonen, skönt!
Saga åt 1 tugga på sin macka och tittar nu på barnprogram, förstår inte varför hon ej vill äta frukost? Själv är jag vrålhungrig på morgonen och bara måste äta det första jag gör typ! Men det är tur dom har fruktstund strax efter Saga kommit till dagmamman, så får hon i sig något iallafall. För jag kan ju inte tvinga i henne frukost om hon ej vill ha..

Träningsvärken från gårdagens benpass börjar krypa fram, testade lite nya rumpövningar här hemma igår också och dom känns idag kan jag lova ha ha. Så dom kommer jag absolut att fortsätta med!
Sen sitter fortfarande träningsvärken i magen kvar från söndagens pass. Så idag får det helt enkelt bli lite överkropp - lite biceps, triceps och axlar.
Sen åker jag in till stan för att luncha med mamma och efter det har jag lite ärenden och möten jag ska på.
Så det kommer nog bli en bra dag!

Hoppas ni också får en bra dag ♥

åh, hittade dom här gamla bilderna på Saga. Så fina ♥




Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh lilla mys!

tänk att dom har varit så små =)

2012-05-08 @ 11:07:04
URL: http://www.melissasprinsar.com/
louize

Oj vilka vackra ögon!

2012-05-09 @ 11:17:00
URL: http://shapeful.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0