börjar nya veckan med försovning, bra där!

Hej finisar.

Ja denna morgonen startade inte riktigt som jag hade tänkt mig då..
Gick ju och la mig tidigt igår för att kunna gå upp tidigt idag och ha en lugn och skön morgon innan det var dags att gå iväg till dagmamma och gym. Men vet inte vad som hände? Klockan ringde och jag tröck självklart på znooz och sen minns jag inte om klockan ringde något mer, utan vaknade sen i panik och kollade på klockan som var 08.45!!! Saga ska vara hos dagmamman 09.00. Och Saga hon sov också men vaknade strax efter mig.. Så det var bara att ringa och säga att vi försovit oss och sen upp och kasta i sig lite frukost och kaffe, klä på oss osv...
Det är väl igentligen ingen större fara om vi kommer försent med tanke på att jag inte har något jobb att passa eller så, men känns ju ändå retligt att komma sent när man har en tid satt liksom.

Jag är hemkommen från gymmet för ett tag sedan, körde ben idag och det gick bra! Kändes dock lite lustigt i knäna påvägen hem, men vi får hoppas att det inte var något konstigt. Har ju problem sen innan med knäna men inte kännt speciellt mycket utav det på senare tid.. Så hoppas bara det var tillfälligt! Pappa var ju precis och opererade minisken och det är ju dom jag får ont i.. Så lite små skraj blir man ju att mina också ska pajja..
Men nu sitter jag och käkar lite lunch iallafall. Lyxade till det med en sån där god Fitness baguette med sallad, gurka, paprika, stekt fläskfile och kallsås på sweetchili & matyoghurt. MUMS!
Går ju även att ha kycklingfile, vilket jag igentligen brukar ha. Men det var så bra pris på fläskfilen på hemköp så köpte det förut så slapp jag tina kyckling och vänta på det..  Men fläskfile funkade lika bra, riktigt gott!

Ska ta mig en kopp kaffe och ladda för en pw längs kanalen. Ska börja skilja kondition och styrka från varandra nu. Annars brukar jag ju alltid börja med 30 min på bandet och sen köra styrka, men nu ska jag börja köra enbart styrka på förmiddagen och sen en promenad på eftermiddagen innan jag hämtar Sagis :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0