Underbar dag!

Det blev en händelserik dag idag..
Vi började med att följa med Carro upp till stallet och myste, var ju helt underbart väder! Så vi hade super mysigt där..
Sen följde saga med hem till Carro och dom och jag åkte hem duschade lite fort och följde sedan med Malin in till stan. Gick runt och kikade lite sen bjöd hon på lunch, jätte trevligt!
Sen åkte jag hem till Carro och dom, vart bjuden på fika och sedan skjutsade hon hem mig och fisen.

Sen när vi kom hem vart det lite kvällsmat för saga och på med pyjamasen osv.. Sen självklart lite pippi tittande innan det var läggdags.
Sen kom Malin hit, så fixade vi iordning lite grönsaker och dipp och sen vart det Bingolotto. Tyvärr ingen vinst, men en mycket mysig kväll <3

Nu är det läggdags för min del, för i morgon är det upp och gå med sagis till dagmamman som gäller. Dom skulle till simhallen i morgon och bada :) Kul!

Natti natti <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0