Ingen bra dag idag!

Idag mår jag inge vidare, känner mig helt orkeslös - vill bara sova!
Känns som mitt huvud ska sprängas snart :(
Ligger i sängen fortfarande, har gått upp några gånger för att göra lite frukost till saga och även säga åt henne när hon gör dumheter. För just idag när man verkligen inte orkar ska hon jävlas med mamma massor!
Hur ska jag orka aktivera busungen idag när jag knappt orkar gå upp ur sängen? Usch vad man känner sig hemsk, men är man sjuk så är man..
Hoppas denna dagen går fort!

Måste snart ta mig upp och fixa lite lunch till saga, känns som världens projekt. Men det är bara att göra, hon behöver ju mat.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör :)
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0