Godkväll

godkväll :)

Vilket underbart väder det blev på eftermiddagen! Man fick äntligen ta på sig solglasögonen när jag gick och hämtade pluttan, så härligt!

Lite bus här hemma när vi kom hem. Sen började jag med maten och gjorde en suuuuuper god gratäng! MUMS vad god den vart. Sen blev det en lång dusch för Sagis med massor plask och lek. Hon är bara för go min lilla älskling ♥
Nu ligger hon och sover sött sen en ett tag tillbaka.
Bella kom förbi på en snabb kopp kaffe förut, trevligt ! Och nu har jag precis käkat mitt kvällsmål - naturell yoghurt, bär och lite nötter. " Mumsfillibabba " som Saga säger. Och ska nu göra mig klar för natten och krypa ner i sängen och titta på bigbrother och sedan sova.
Tagga för ett mag och rygg pass i morgon och förhoppningsvis pallar min kropp med ett flowin pass också! :D

Måste bara ännu en gång säga hur glad jag är att jag fick kontakt med Sara och att hon hjälper mig med träningen och allt, hon är guld värd! För utan henne hade jag nog aldrig kommit igång.. TACK ♥
För träningen har verkligen förändrat mitt liv, jag mår sååååå j*vla bra ! Livet känns så himla underbart nu.
Jag har verkligen hittat min grej, och det är träningen. I LOVE IT!

GODNATT!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0