träningsvärk är fint!

Hej finisar ♥

Hoppas allt är bra med er?

Med mig är det bara bra, har sådär härlig träningsvärk från måndagens benpass.. Men det är fint! Och Saga hon mår bara bra hon också...
Jag hann aldrig slänga upp något inlägg i morse då vi kom upp lite sent, så hade inte tid helt enkelt. Men nu har jag lite tid så tänkte skriva några rader iaf..

Saga hon är hos dagmamman och jag & Bella har precis varit och tränat, körde mage idag. Gick jätte bra!
Nu kom jag precis hem och dricker lite protein och äter en banan innan jag ska hoppa in i duschen och sedan fixa i ordning mig för att sen åka in till stan på 2 möten..
Så det är vad som händer idag.

Nu måste jag slänga mig i duschen, vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0