Tiden går nästan lite för fort!

Ligger i sägnen och är sjukt trött, varit full rulle hela dagen här.
Hämtade saga hos dagmamman, påvägen hem mötte vi upp Linus som följde med hem en sväng. Drack en kopp kaffe, snacka lite och busade med sagis. Sen när han gick var det dags för lite middag, fick bli enkelt idag - köttbullar & makaroner. Sen lite bus & mys med pluttan innan hon skulle lägga sig <3

Sen har jag packat lite grejer till saga, diskat, städat och tvättat. Mina saker packar jag i morgon då mycket av sakerna jag ska packa kommer jag använda i morgonbitti, hygienartiklar osv. Kläder behöver jag ju inte packa ner så mycket av då ja bara är borta över en natt.
Nej nu går mina ögon i kors snart! Godnatt <3

Idag är det sagas dopdag <3 tänk att det redan gått 2 år sedan hon döptes. Tiden går så fruktansvärt fort! Mammas lilla älskling börjar bli stor <3




Kommentarer
Mamma till 4 barn på 2 år

Kikar in och säger hej:) Vilken mysig blogg du har och jätte söt liten Saga!=)



Hur mår ni?

2012-04-26 @ 14:11:16
URL: http://mybabydolls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0