Proteinfluff

Hej sötisar <3

Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit kanon!
Efter jag hämtat saga så gick vi till kanalen och myste i solen, underbart väder verkligen. Jätte varmt & skönt!
Sen gick vi förbi Carro en sväng. Hon hade köpt ridbyxor till saga, hur söta som helst. Tack!
Sen hemåt och laga mat, lite Pippi tittande, bus och sedan läggdags för fisen. Blev inget speciellt Valborgsfirande för oss i år. Brasan skulle dom tända vid 8 här och tyckte det var lite sent och saga var trött så vi stannade hemma och myste istället <3

Nu ligger jag i sängen och äter mitt kvällsmål som fick bli proteinfluff, man vispar nattproteinet med lite mindre vätska så blir det som en chokladgegga - sjukt gott är det! Känns lite konstigt att äta något så gott som är nyttigt, haha. Det är lite som att äta någon god chokladkaks smet. mums!
Ska äta upp sen borsta gaddarna, tvätta ansiktet och sedan sova.
Godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0