Nu är jag tillbaka på banan igen!

Sitter och slänger i mig en väldigt sen lunch just nu, men kom iväg lite sent förut och sedan solade jag efter gymmet så klockan sprang iväg.. Men bättre sent än aldrig.

Träningen gick bra idag, så skönt att vara tillbaka på topp igen.. Senaste veckan har ju varit lite sisodär, kännt mig trött & inte alls pepp.. Men det finns ju anledningar till det, men nu när det är över kan jag äntligen fokusera på träningen igen. Är super taggad på att ta tag i kroppen ordentligt nu!
Så idag blev det först 30 minuter på bandet, i rask takt och rätt mycket lutning. Ökade takten ännu mer mot slutet och joggade en liten stund med. Nu ni ska det sista fettet bort & musklerna ska fram!
Sen fick det bli mage idag, återigen försöka få kontakt med dom nedre magmusklerna. Men attans så svårt det är! Kalle var med och hjälpte mig och fick även testa på en ny övning, men dom nedre ville inte svara hur jag än gjorde.Men det tar tydligen lite tid och är inte alltid så lätt, så det känns ju skönt så det inte är jag som är helknäpp och inte kan bara haha. Men några olika övningar blev det med många rep, sen hade jag typ kramp i magen så avslutade och traskade hem. Så får göra ett nytt försök i veckan nu, ska INTE ge mig. Jag ska få kontakt, det får ta den tid det tar men jag ska bannemig hitta er!

Om en stund kommer pluttan hem ♥ Jag ska ta en kopp kaffe nu och sedan ta mig en dusch. Sen får vi se vad vi hittar på :)

Dagens lunch; Kyckling, massor sallad, tomat, gurka, kokt broccoli, steka champinjoner, tzatsiki och keso. Nyttigt & gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0