Ikväll lyxar vi till det !

Då var man hemma igen, sitter och käkar en underbart god sallad ifrån salladbaren på Hemköp. Så himla gott & smidigt, dock lite dyrt så blir ju bara någon gång ibland man köper. Och idag passade det bra eftersom Saga inte är hemma och jag orkade inte ställa mig och laga någon mat till mig själv.
Saga är iväg med Carro & Bella och myser med dom där små hästarna dom varit hos tidigare. Jag måste med få följa med dit någongång, har sett kort och dom är såååå himla söta! Så Saga har nog det väldigt mysigt♥

Har ju varit på gymmet en sväng, blev ett litet mindre pass då det var så himla mycket folk och alla grejer var upptagna hela tiden och jag orkade inte stå och vänta hela tiden så jag gjorde 2 magövningar och en ryggövning och sedan tackade jag för mig.. Men gick även på bandet innan också, så lite fick jag gjort iallafall!
Gick förbi solariumet påvägen hem och tog en 20 minutare, skönt som tusan! Gick även förbi affären och handlade lite gott tills ikväll, för ikväll tänkte jag försöka mig på en ny myskväll med busungen. Så lyxade faktiskt till det med lite godis, pepsi & 2 små påsar med chips & ostbågar. Som sagt, ibland måste man unna sig lite!

Nu ska jag äta upp, ta mig en kopp kaffe och sen slänga mig i duschen. Sen får vi se när lillfisen kommer hem ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0