idag SKA jag lägga mig skapligt!

Känner mig helt slut i kroppen, hoppas det är för att jag kom i säng sent igår - så jag inte börjar bli sjuk? Det har jag ABSOLUT inte tid med, har massor att göra denna veckan! Får lägga mig tidigt ikväll, som jag säger varje dag men blir ändå aldrig av. Men ska verkligen försöka! Får väl be någon komma hit och slänga mig i säng runt 9-10 ungefär ha ha.  Nejdå, jag ska försöka lägga mig tidigt för jag känner att jag behöver det. Har lagt mig på tok för sent många kvällar i rad nu, och det är väl därför jag känner mig trött och slut idag kan jag tänka mig.

Vi har inte hunnut göra så mycket mer än att äta middag, Saga har duschat och nu sitter hon framför tvn och tittar på Pippi och äter kvällsmacka innan det är dags att lägga sig. Jag dricker en kopp kaffe, väldigt dumt kanske om jag ska lägga mig skapligt? Men jag måste ha kaffe efter maten! Sen blir jag inte så speciellt pigg utav kaffe faktiskt, utan dricker det mest för jag tycker det är så himla gott.

Nej nu ska jag gå och mysa & pussa lite på mitt troll innan hon ska lägga sig ♥



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Kaffe funkar... ALLTID! =)

2012-04-23 @ 19:40:07
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Linda Olsson

Varför är det så svårt att komma i säng skapligt?! :P Haha, jag har samma problem :P



Sv; Jag håller tummarna att du klara det! :D

Rösta gärna på mig så vi får åka med bloggbussen. Länk finns i bloggen i menyn! Har du redan röstat idag så går det bra i morgon igen. ;)

Kram



2012-04-23 @ 22:53:25
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0