Godmorgon tisdag,

Sitter just nu och äter frukost, den samma som alltid. Saga hon är inne på sin 2a macka, kors i taket! Hon har ju aldrig varit någon stor frukost ätare direkt på morgonen, men idag var hon visst hungrig.. Och det är ju jätte bra!
Vi kom upp lite senare än tänkt, men det gjorde inte så mycket. Var bara såååå himla trött i morse, så kroppen ville visst inte gå upp när klockan ringde.. Men nu med lite kaffe så piggnar jag nog till snart.
Idag är det dagmammadags för Saga, inte i lokalen idag utan hemma hos dagmamman igen. Skönt då slipper Saga den farliga städtanten! Undra varför hon blir så rädd för henne?
För min del är det träning som gäller, men kan inte riktig bestäma mig om jag ska köra mage eller armar idag. Men får fundera på det tills jag kommer upp.
Sen har jag inga planer under dagen, bara ta tag i lite saker & ringa samtal.

HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG, PUSS ♥


Kommentarer
▲ Mohammedi's™

NY TÄVLING!!! Vinn valfria par skor från footway.se!

TÄVLA NU, BUSENKLA REGLER!!! http://mohammedis.se/2012/april/utkast-april-30-2012.html#comment

2012-04-30 @ 17:53:32
URL: http://mohammedis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0