" borta bra, men hemma bäst! "

Nu är jag äntligen hemma igen, alltid så skönt att komma hem när man varit iväg. Även om det bara var över en natt så är det alltid en speciell känsla att komma hem.

När jag kom hem var min fina Bella här och Eve. För Bella & Caroline gick ner hit med Saga förut så hon fick somna här eftersom jag kom hem så sent. Så stannade Bella kvar tills jag skulle komma hem.. Så ja när jag kom hem så sov ju pluttan, men var ju ändå tvungen att gå in och pussa lite på henne <3
Så fick jag ju även träffa Bella som jag inte gjort på länge nu, så vi hann umgås lite och prata innan hon och Eve gick hemåt - mys!


Nu ligger jag i min sköna säng och ska sova så himla gott, är sjukt trött! Skönt att denna dagen är över så man kan lägga detta bakom sig nu.
Längtar tills i morgon då saga vaknar så jag får gosa massor med henne <3
Jag skriver mer i morgon, måste sova!
GODNATT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0