Nyfixade naglar, i love it!

Hallå igen!
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, det går lite upp och ner. Men jag ska försöka ta tag i det som förut nu, för jag vill ju blogga :)
Även Linus min pojkvän har börjat blogga igen också, det är kul tycker jag! Tycker absolut ni ska ta en titt på hans blogg!

Vi gick upp för ett tag sedan, har inte hunnit göra så mycket. Vi tittar på lite barnprogram och ska snart fixa lite frukost.. Linus har åkt iväg med sin mormor, morfar och syster till Norrköping.
Jag vet inte vad jag och Saga ska hitta på idag, hon är fortfarande lite snorig. Hon har ju varit lite sjuk under dom senaste dagarna, min lilla plutta ♥ Har ju trott att det varit tänder på g, men inga tänder har kommit ännu..
Jag vet inte om man ska börja oroa sig för Saga är ju 14 månader nu och har inte en enda tand.
Någon som vet? Någon som har erfarenhet av detta?

Igår var jag och fick mina naglar fina, Malin är så duktig och jag blir alltid lika nöjd när jag går där ifrån.
Och när jag kom hem så kom jag hem till en ny städad lägenhet, vilken underbar pojkvän jag har ♥

I LOVE YOU♥



Mina fina naglar :)


Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

jag som tyckte min var sen :) Olli hann bli 11 månader innan första tanden dök upp. Såg lite kul ut faktiskt :)



Tror inte det är så jätteovanligt, men om du är orolig så kan du ju höra med BVC.

2011-02-22 @ 21:21:35
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0