En riktigt mysig jul ♥

Hej sötnosar :)

Har ni haft en bra jul?

Det har verkligen vi.. Hade en super mysig julafton som först började med frukost hos pappa som jag skrev om igår och sedan åkte vi ju hem till mamma o dom. Där åt vi massor med julmat och fick fina julklappar och hade det jätte mysigt hela kvällen ♥ Saga fick även träffa tomten och det gick bra, hon tyckte det var liiite läskigt men hon vart inte ledsen eller något och hon skakade hand med tomten och tackade så mycket för julklapparna.

Sen idag var vi bjudna hem till Linus & hans familj.. Vi åt lite mat, fikade och fick lite julklappar. Super mysigt ♥
Sen följde vi med Carro till stallet en stund och busade lite, sedan åkte vi hemåt.
När vi kom hem blev det lite kvällsfika för pluttan och sedan lite mys i soffan och tittade på pippi innan det var läggdags.

Jag sitter i soffan och bara slappar, är så trött och mätt! Känns som man inte behöver äta på flera dagar nu efter all julmat. Det är ju helt sjukt vad man äter haha. Men gott äre ju!
Jag ska ta och fixa mina naglar lite och sen går jag och lägger mig.
Hoppas ni mår bra och att ni har haft en mysig jul ♥


min fina tjej igår ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0