ska blir roligt

GODMORGON ♥ eller..... GODDAG kanske man ska säga såhär dags.
Hur mår ni idag?
Jag mår bara bra och lika så Saga. Var skit trött i morse bara för natten har varit sisodär, vaknat typ 4 gånger eller något. Så man kände sig inte så jätte utvilad när man vaknade i morse. Men men.....

Jag ska fixa i ordning lite lunch till mig och loppan nu och sedan går vi ner till BVC på läkarbesök.
Sen får vi se vad vi hittar på för bus, gå förbi öppna förskolan om vi hinner. Det skulle vara roligt för Saga att få busa av sig lite med dom andra barnen. 
Sen i eftermiddag kommer lillebror hit,
ska bli roligt..

VAD HITTAR NI PÅ IDAG ?


Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: jaha, men vad kul! :D

vad fyllde du? :)



Jag gjorde inget alls i helgen, slappade bara! behövs ibland :)

2010-10-12 @ 15:24:27
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0