kallaste vinter på 1000 år?

HALLOJSAN ♥
Hur mår ni?
Själv mår jag bara bra, lite små seg idag bara men så kan det vara ibland..

Vi gör inte så mycket, har ätit lite frukost för ett tag sedan och nu sitter vi i Sagas lekhörna och busar lite.
Blir troligen en promenad med Maria sen, men vädret ser inte så lockande ut. Usch vad jag verkligen hatar när det är såhär grått, trist och kallt! Jag vill ha tillbaka sommaren.
Men det dröjer ju ett bra tag innan den kommer tillbaka. Nu ska det ju bli en riktigt kall vinter har jag hört - kallaste vintern på 1000 år? Hallå, det vill vi inte! Inte jag iallafall. Jag tror jag går i ide haha.
Om det ska bli så kallt får man ju hålla sig inne annars förfryser man väl? usch och fy!
Som ni kanske märker är jag ingen vinter människa, nej jag vill ha varmt och skönt.

Nu ska jag fortsätta busa med Saga.
Hoppas ni får en fin dag! ♥














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0