då undrar ni säkert vad som händer då?

Nu ligger Saga och tar sig en förmiddagslur innan det är dags för lunchen.
Jag ska ta mig en kopp kaffe och sedan titta på Våra bästa år som börjar snart, ingentligen så dåligt program & dåliga skådespelare, men så spännande ändå. Måste kolla varje dag haha. Någon mer som kollar på det?

Nu under morgonen har det inte hunnit hända så mycket
- älskling har åkt iväg till skolan, vi har käkat frukost och sen busat lite.
I eftermiddag ska vi åka in till stan med Linus mamma, vi ska även möta upp Linus i stan. Ska fixa lite saker inför fredagen och så, då undrar ni säkert vad som händer då? Det får ni vänta lite med att veta....

Nu ska jag sätta på lite kaffe och sedan slänga mig i soffan.


Kommentarer
liindblaads

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

2010-10-28 @ 11:35:44
URL: http://liindblaads.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0