riktigt härlig dag

Godkväll söta läsare!
Det vart en sovmorgon idag, och det var riktigt skönt kan jag lova. Jag behövde verkligen det.
Så nu är jag pigg o fräsch igen :D
Carro & lilla Alicia kom på besök idag, var här hemma en stund och satt och snacka lite och gosade med våra små sötnosar. Sen tog vi en promenad ner till Josse & Tindra och hälsade på i det underbara vädret, man kunde ju ha solbrillorna på sig idag för solen sken så mycket, SÅ HÄRLIGT! HOPPAS verkligen det fortsätter vara fint väder ute nu så den j*vla snön försvinner. Det är ju glas halt ute alltså, kanske skulle skaffa sig ett par skridskor och åka efter vagnen, haha. För det är ju is på vägarna alltså. Livsfarligt!
Efter vi varit hos Josse o dom gick vi till pizzan och delade på en pizza, och sen gick vi till Meddo & jag solade. Ruskigt skönt!
tack för en jätte trevlig dag gumman, måste göras om snart igen!

För en liten stund sen åkte dom hem, så jag passar på och lägga in ett inlägg nu medans lillfisen ligger i sin babysitter och kollar på tv. Hon har blivit en riktig Tv nörd alltså, hon älskar att titta på tv. När man ligger i sängen tex så sneglar hon alltid på tvn :P så söt är hon..
Snart ska hon få sig ett bad och sen är det läggdags :)
I morgon blir det promenad med Maria & Sandra. Ska börja gå varje dag nu så fläsket på magen försvinner.
Ska även börja äta nyttig hade jag tänkt.
Någon som vet någon bra diet eller så?
GE MIG TIPS!!

Ne nu har jag inte tid att sitta här mer, puss & kram


Kommentarer
Carolin

tack sjäv honey!! <3

2010-03-11 @ 20:56:34
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0