första skrattet, jag smälter!

måste bara börja med att säga att Saga skrattade precis nyss för första gången och jag tror jag dör. Jag smälter verkligen! Sååååå himla underbart det låter :D
oh mammas älskling!

Idag har det varit full rulle. Först unga föräldrar på morgonen, vilket var väldigt trevligt. Det var väldigt många som kom idag och då är det mycket roligare. Sen blev det vidare på möte, vilkt var mindre kul.. Och efter det mötte jag upp Nathalie så drog vi till Kim så tatuerade jag mig, vart skit nöjd!
Efter det gick vi till ghingis och käkade, underbart gott! Min absoluta favorit restaurang, och har varit sen jag var liten.. Och nu sitter jag här hemma med natha, eller hon ligger just nu i badet. Hon har inget badkar hemma så passar alltid på när hon är här, vilket jag kan förstå. UNDERBART att bada ju.
Nu blir det att krypa ner i soffan en stund, sen blir det sovtime.
puss & kram
Tatueringen jag gjorde idag, på underarmen.
Mina sötnosar!
slänger även in lite bilder från gårdagen när syrran, ramus & mickis kom förbi.


Kommentarer
★svantes mamma★

Snygg tatto! åååh så gulligt hon skrattar :)

2010-03-19 @ 13:09:26
URL: http://nykick.blogg.se/
Patricia Lindh

Gud va oslagbart, och va underbart att få höra! fasiken va grym tattuering du har gjort. Hur fin som helst, och den betyder ju mer än allt.



Ska skriva lillans namn också, men vart har vi inte bestämt oss riktigt ännu! :) haha, nope, fredag idag. Alltså vecka 40+0. Så idag har vi BF. vart har du fått för dig att de är den 20:e? står de någonstans? Kram!

2010-03-19 @ 13:14:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/
sara

åhh nice tattoon blev! ahhh ginghis, jag kommer ihåg att jag var med dig och din familj och åt där en gång för sjukt länge sen! typ i sjuan måste det vart.. haha :) vi får ses snart igen. kram

2010-03-19 @ 13:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0