första långa bilresan för Saga

Godkväll sötisar
Haft fullt upp hela dagen med packning osv. Gick även ner till affären en sväng och handlade lite godis m.m till resan och så passade vi på att käka en pizza, mumsigt kan jag lova er!
Mamma kom även förbi en sväng och drack en kopp kaffe och umgicks med oss, det var jätte roligt att träffa henne för det var 2 veckor sen sist. Men vi ses ju i morgon igen eftersom vi ska åka med henne till mormor & morfar.
Så morgon dagen kommer tillbringas i en bil i ca 6 timmar, det är ju en bit att åka. Men det ska bli mysigt, och även första gången Saga åker bil så långt så jag hoppas det kommer gå bra. Vilket jag tror eftersom hon tycker om att åka bil :)

Jag kom ut från duschen för en liten stund sedan och ska snart krypa ner i sängen, väntar bara på att älskling ska duscha klart. Måste somna skapligt idag för i morgon är det tidig uppstigning som gäller och vill helst vara pigg.
När vi kommer fram kommer det bjudas på min favorit mat som mormor alltid gör när jag kommer dit - fläskkotletter, sås & potatis. Mormor ringde förut och sa att hon hade handlat kotletter o sådär tills i morgon, hon är bara för söt ! :D Jag älskar verkligen min mormors mat!!
Fick även höra att det var lite bättre med min gammel mormor och det känns skönt ♥

Får se om jag hinner slänga upp något inlägg innan vi åker i morgon, annars skriver jag under resan.
Hoppas ni har haft en härlig dag, puss & kram

Måste bara lägga upp 3 bilder älskling fotat och fixat till, hans bilder blir sååå fina - eller hur?







Och så självklart 1 bild på mammas glada tjej ♥




Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej :D

2010-07-22 @ 23:47:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Malin

Vilken sötnos ! hon blir ju bara sötare för varje bild man ser på henne, lilla guldklimpen:D

2010-07-22 @ 23:50:46
URL: http://maaaliiin.devote.se
Josephine

sv: hehe okej :D kallt väder idag ?

2010-07-23 @ 09:26:48
URL: http://stjupid.blogg.se/
lina

Haha, gud vad söt! :D

2010-07-23 @ 11:05:43
URL: http://linaeeriksson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0