jag ska bättra mig, iallafall försöka!

Hallå söta läsare ♥ Jag SKA bli bättre på att blogga nu, ska iallafall försöka! För nu har det varit riktigt dåligt på några dagar - jag vet...
Hur mår ni då? Hoppas allting är toppen med er!
Med mig är det bara bra, och även lillfisen mår bra. Hon springer för tillfället runt i sin gåstol och samtidigt spanar på tv. Det har hänt så mycket med henne nu bara under dom senaste dagarna, det märks att hon börjar bli äldre.
Hon är så himla med nu och förstår så mycket, det är så himla härligt! Mammas fina tjej ♥


I Fredags var det ju lite party, jag och jennifer drog en sväng till Motala till varamon med 2 av hennes kompisar. Det var väl inte så himla roligt där, mest yngre folk såg det ut som. Så vi satte oss vid stranden i solnedgången en stund och drack lite vilket var väldigt mysigt faktiskt. Men efter kanske 1 timme bestämde vi oss för att åka till stan och möta upp älskling och dom som satt på uteserveringen på Plaza, så vi tog väl 2 drinkar där och sedan åkte vi hem. Det vart en rätt lugn kväll faktiskt, men hade jätte trevligt iallafall!

Just nu händer det väl inte sådär jätte mycket, vi gick upp tidigt idag. Saga brukar alltid somna om efter vällingen på morgonen, men icke idag. Så det vart tidig uppstigning, men det är skönt att gå upp tidigt faktiskt. Man får så mycket mer gjort då. Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta på en maskin med tvätt. Älskling ligger fortfarande och sover den lilla sömntutan, haha.
Senare idag ska vi åka och fika med linus familj för hans mamma & pappa har bröllopsdag idag, grattis
Vad ska ni hitta på idag?


Såhär såg jag ut i fredags;














Kommentarer
Anonym

Hur gjorde du lockarna? :)

2010-07-18 @ 19:21:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0