Iväg och äta lunch....

Godmorgon.. Eller godmorgon kanske är lite sent att säga, haha. Aja iallafall...
Vi ska göra oss i ordning lite smått nu och sedan åka till en restaurang som ligger en bit bort här vid havet, jätte mysigt är det. Och super god mat vad jag minns, det var ett tag sedan jag var där men sist jag var där var det super gott iallafall, hoppas det fortfarande är det!
Hoppas ni får en härlig dag ♥

Måste bara lägga upp dom här bilderna (även fast jag inte får haha)
Linus köpte 1 keps igår och jag tycker han passar så sjukt bra i det, han är såååå fin - eller hur?
JAG ÄLSKAR DIG LINUS, FÖRALLTID ♥


Kommentarer
Josephine

sv: jaha okej :( händer i veckan då? kram

2010-07-27 @ 15:51:37
URL: http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0