inget vidare väder!

Usch idag är det inget vidare väder ute, det regnar och blåser för fullt. Men det gör inte så mycket, det är mysigt att bara sitta inne och mysa också.
Just nu sitter Linus och ger Saga lite mat, morfar ligger och vilar & mormor fixar lite i köket.
Vi har inga planer idag, utan blir att sitta inne och mysa bara. Man blir ju inte så sugen på att gå ut när vädret är som det är.
Mamma & brorsan åkte ju hem i morse, så brorsan kom ner till oss förut och gosade med Saga lite innan dom skulle åka. Sen kom mormor ner och hämtade henne så mamma fick gosa lite med henne också innan dom åkte. Så då somnade jag och Linus om en stund och vaknade inte förens vid 12 sen, riktigt skönt att få sova ut lite :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe med mormor :)
Vad ska ni hitta på idag?


En bild på min gammelmormor & Saga ♥

En bild på oss 5 generationer + morbror William :)


Kommentarer
Josephine

sv: det förstår jag :/ nej jag glor på tv :) vad händer ikväll då? kram

2010-07-25 @ 16:43:35
URL: http://stjupid.blogg.se/
Nathalie

Så fina ni är:)<3

2010-07-25 @ 17:03:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0