HURRA HURRA HURRA!


Var ju på BVC förut idag, och det gick väl bra.. Hon fick höra vad jag tyckte och tänkte, så det kändes skönt o få ur mig det! Så för en gång skull kändes det bra när jag gick därifrån. Vägde och mätte Saga o hon hade gått upp så nu väger hon 5010 g och var 59 cm lång.
Kvällen har tillbringats här hemma med Natha & Linus, suttit o pratat massa skit och haft det riktigt roligt.
Lillskruttan var så himla trött ikväll för hon har inte sovit mycket under dagen, så efter ett bad & lite mat somnade hon som en stock redan vid 8.
Ne usch nu måste jag verkligen sova, klockan är fööööööör mycket!
GODNATT MINA KÄRA :)

Och eftersom klockan är efter 12 nu så betyder det att det är en mycket speciell dag idag,
OCH DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR LINUS 18-ÅRS DAG, HURRA HURRA HURRA!!!!!
Hoppas du får världens bästa dag min vän ♥ 




Kommentarer
Linus Zebrah

TAAAAAAAAAACK GUMMAN(L)<333

2010-02-24 @ 08:57:35
URL: http://mrzebrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0