Full rulle hela dagen

Godkväll alla söta läsare!

Det har varit full rulle hela dagen här hemma.
Har stor städat hela lägenheten som jag skrev tidigare att jag skulle göra. Dammsugit, torkat golv, o dammat o fixat som en tok :P Sen kom ju lillebrorsan hit på kvällen, så käkade vi lite tacos o sådär. Sen kom pappa och skulle hämta honom, då hjälpte han mig att sätta upp några hyllor. Eftersom det är betongväggar så måste man ju borra o greja så det fixade han åt mig, för jag äger ingen borr :) Det vart jätte fint, en hylla över lillans säng och en hylla över soffan i vardagsrummet. Det ser lite mer ombonat ut nu, såg så tomt ut på väggarna innan. Så nu måste jag bara fixa lite saker o ha på hyllorna också, hehe.
Sen kom Linus förbi en stund på kvällen, vi satt o snacka lite skit o sådär bara.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med ett glas cola och är helt slut, och lillfisen ligger i sin säng och sover så sött. Hon var så trött förut, hon låg typ och halv sov när hon åt, så får se om hon vaknar något mer nu eller om hon sover hela natten. I morgon blir det tidig uppstigning, för dom kommer med min tvättmaskin mellan 7 och halv 8 i morgonbitti, usch. Men har ju väntat på den lääänge nu så det gör ingenting. Sen kommer mamma hit, så ska jag tvätta. I tvättstugan faktist, för annars hinner inte tvätten torka tills på lördag när vi åker. Men någonting ska jag allt tvätta i min maskin, måste ju inviga den :D haha. Sen vet jag inte vad som händer, ska se om vi kanske kan hitta på något. För vi åker ju på lördag och träffas då inte på 1 vecka.
Ska bli jätte roligt att åka till mormor&morfar, har inte träffat dom på ett tag nu. Saknar dom JÄTTE mycket!
Och så får dom ju träffa Saga för första gången med, ska bli roligt att visa upp min lilla ögonsten :)
Och så får man ju äta mormors goda mat också :D MUMS! Har alltid älskat hennes mat. Har några favoriter som hon gör, som jag alltid brukar be henne laga när jag är där :P
Men det ska bli jätte mysigt att åka dit, något jag ser fram emot!
Ne nu måste jag nog slita mig härifrån och sova, ska ju som sagt upp klockan 7.

Just det, måste bara säga att batterierna i kameran är slut så därför det är dåligt med bilder.
Men ska köpa batterier i morgon, för jag tar med mig kameran och datorn när vi åker på lördag.

Men hoppas ni har haft en härlig dag!
natti natti ♥



Kommentarer
E

Vad har du för tips för blivande unga föräldrar ? Anonym för tillfället då jag inte vill att folk ska veta än , hehe .

2010-02-12 @ 16:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0