förbannad!

Hann inte skriva någonting i morse för det vart lite stressigt.
Har varit inne i stan idag på familjerätten och fixat med lite saker, gick jätte bra. Men fick dock höra en sak som gör mig väldigt förbannad! Ren BULLSHIT!! men men..
Efter besöket där tog vi bussen hem, och där blev jag också förbannad. Vad är det för fel på folk? Här står jag utanför bussen med vagnen och folk ser att jag inte kommer in för det är för högt från marken till ingången på bussen och folk ser mig men sitter bara o glor och hjälper mig inte. Så fick slänga in huvudet o ropa " är det någon som kan hjälpa mig? " Och inte ens då lyfte någon på sitt feta arsle och hjälpte mig, utan en yngre kille som precis hade gått på som gick förbi, han var snäll och hjälpte mig. Medans det sitter äldre, vuxna människor som inte gör ett skit, har dom inget vett i skallen eller? TYDLIGEN INTE! Blir riktigt irriterad på sånt. Man ska inte behöva fråga om hjälp i sånna lägen, utan ser man en med barnvagn så hjälper man automatiskt den in på bussen om det behövs.
USCH!

Iallafall när jag kom hem så kom min faster & Maria på besök, tog en kaffe och snacka lite skit. Riktigt trevligt :) Min faster hade även med sig en påse bullar & en brödlimpa till mig som hon hade bakat, så himla snällt!
Ikväll är det ju Paradise Hotel finalen, men tyvärr har jag redan hört vem som vinner så nu är det ju inte lika spännande längre, haha :P Men ska bli kul att se iallafall, troligen ska jag se den tillsammans med Maria.
Nu ska jag ta o laga mig lite mat, kycklingsallad blir det. mums :D

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0