Jag är bäst på att baka lussebullar :)


Vad har ni för er?
Jag satte mig ner för första gången på hela dagen typ känns det som, riktigt så illa är det inte men känns som så. 
Dagen har varit mycket bra, hade besök av min gamla kontaktperson förut och det var riktigt kul att träffa honom efter så lång tid. Vi drack en kopp te och pratade massor, inte så mycket om det gamla som varit utan mest om det som är nu. Han tyckte att Saga var super söt, men hon vart lite små rädd för honom i början men sen satt hon och "babblade" för fullt med han.

Nu under kvällen tog jag och Linus mamma en promenad ner till affären för jag fick ett ryck och ville baka.
Så inhandlades lite saker till bakning av lussekatter och pepparkakor. Så jag ställde mig och bakade lussekatter för första gången förut, och jag var riktigt bra på det! Gud så goda dom blev, riktigt saftiga och mumsiga!
Men dock inte så snygga haha, dom jäste nog liiiite mycket så det var som en ända stor lussebulle på plåten haha.
Saga kommer bli överlycklig i morgon, för hon älskar verkligen lussekatter hehe.
Gjorde även några pepparkakor och dom vart också super goda.. Tänkte jag skulle göra pepparkakor med brorsan i morgon när han kommer hit :)

Nu ska jag utse dagens blogg och sedan blir det att ta en dusch och sedan krypa ner..
natti natti






Kommentarer
Anonym

jo det har jag verkligen haft! =) sj då?

2010-12-07 @ 22:44:37
URL: http://alinah.se
Milliez - 23år & 3-barnsmamma

jodå bra, men ganska så seg. :)

Ska hoppa i säng starx :)

2010-12-07 @ 22:57:13
URL: http://milliez.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0