Stackars människa, det är ju sorgligt så som du håller på!

Börjar bli riktigt irriterad på dig ANONYM som håller på att kommentera dina otroligt löjliga kommentarer.
Du verkar tro att du vet mycket om mig, men det du skriver är bara BULLSHIT.. Vem tror du att du är igentligen? Stackars människa! Detta är ju bara sorgligt så som du håller på.. Skäms du inte?
Sitter och kommenterar anonymt, undra vem som är en fegis igentligen och inte vågar visa vem du är?
Våga stå för vad du skriver och för vem du är istället för att vara en j*vla fegis och sitt bakom en dataskärm och kommenterar anonymt på en blogg, kom till mig personligen och säg vad du tycker & tänker istället..

(en mening ur kommentaren)
"Antar att du inte vågar lägga ut detta, speciellt det om att du skaffade barn efter 35 dagar "
Jag förstår inte vad du fått detta ifrån? Du har skrivit detta förr men det är ju inte ens sant! Och om det nu hade varit sant, so what?
Varför skulle jag inte våga lägga ut det? Det spelar väl ingen roll om hur länge det tar innan man skaffar barn, känns det rätt så gör det, Och min dotter är det absolut bästa som har hänt mig och ångrar inte en sekund att jag blev med barn.
Varför ska du ens bry dig om när och hur jag skaffade barn? Vad har du med det att göra?
Du är säkert bara en avundsjuk liten j*vel som verkar ha väldigt stora problem!
Skaffa dig ett liv istället & låt mig vara!


Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

fy vad hemska mammor vi är jenny som skaffar barn så tidigt. jag borde ju vara lika hemsk som dig eftersom jag plussade 1 månad & 2 dagar efter att jag & Mios pappa blivit tillsammans.



Fyyy sånna dåliga mammor vi äääär :)

2010-08-08 @ 11:06:19
URL: http://emach.blogg.se/
Erika

fy fan va ledsamma å jobbiga människor de finns. hade själv de där problemet, hot å stygga ord varje dag..slutade me att ja bytte bloggadress å va hemlig bra länge,du kan alltid ta ip-adressen kolla upp vart den patetiska jäveln bor..

2010-08-08 @ 11:30:58
URL: http://jagoco.blogg.se/
emelie

Hoppas inte du tar åt dig av sån skit även fast jag inte känner dig utstrålar du en "tryggmamma"- Känsla det ser lång väg att du verkligen älskar din dotter och att du är stolt så in i helvete (förlåt att jag svär) över henne.. Det finns många därute som läser din blogg eller som finns i din närhet för att du klarar av att vara mamma vid så tidig ålder det finns människor som inte kan ta hand om sina barn vid 35.. Du är mogen för din ålder och du har en dotter som du alltid kommer att älska och hon kommer alltid älska dig!!

Jag säger som grynet : Ta ingen skit! <3

2010-08-08 @ 17:43:56
URL: http://[email protected]
Sandra

Gud, det finns alltid folk som kommenterar anonymt , som ska tracka ner på en och sem inte våga stå för vem dom är! Så jävla irriterande rent t sagt.



Så fort jag får en sån kommentar så tänker ja: "Jaha, men här har vi en avundsjuk jäkel"



Ta inte åt dig! Din blogg är härlig och din dotter är jättesöt! :)

Jag kommer verkligen titta in här fler gånger :) Ha det bra!

2010-08-08 @ 21:29:44
URL: http://sandrastomberg.com
Fröken M

jag är såååå trött på sånna människor ! Ibland undrar jag om vissa läser bloggar och "letar" fel bara för att ha något att störa sig på... Jag skriver ofta mina inlägg ganska snabbt, jag sitter inte och kollar om jag stavat rätt eller ej, men OM jag har stavat fel får jag minsann alltid höra det !

eller om jag lämnat viggo hos farmor två timmar en dag så är det någon som tycker att ett så litet barn minsann inte ska lämnas bort osv...

Jag undrar vem/vilka det är som verkligen inte har nåt bättre för sig ! suck

2010-08-09 @ 13:56:08
URL: http://frokenmela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0