solen skiner

Jaha idag är det sista dagen här hos mormor&morfar innan vi åker hem till Linköping igen.
Veckan har gått på tok för snabbt tycker jag! Men det har varit en helt underbar vecka.

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe & Saga tar sin förmiddags tupplur, men hon lär nog vakna snart skulle jag tro.
Hon är så duktig och har fortsatt att sova hela nätter nu, vilket känns jätte skönt.
Igår somnade hon runt 21.00-21.30 och sov ända till 07.30 i morse och då låg hon och jollrade och pratade för fullt i sin säng en stund & då var mormor så gullig och kom in och frågade om hon skulle göra iordning mat & det gjorde hon, så kom hon in med en flaska till henne. Vi blir så ompysslade här av mormor och brorsan hela tiden. Dom är så söta! Brorsan kommer alltid in varje morgon och frågar om han får ta Saga och lägga sig i soffan med henne och mysa för han tycker det är så mysigt, och i morse tog han henne och gick ut till soffan där mormor satt och så sa han " här kommer jag med underverket " Så söt han är :) Och så hade han gjort i ordning en liten mys hörna till henne med filtar och grejer.
Idag är det riktigt fint väder, solen skiner och det är varmt ute. Så ska gå ut nu och sätta mig en stund i solen hade jag tänkt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0