Hallå i stugan

Ligger i sängen och knaprar på lite naturgodis och små kikar lite på tvn.
Har haft fullt upp idag & storstädat, tvättat och lagat mat.. Sen är ju även brorsan här, fast han ligger och sover just nu för det är skola för honom i morgon. Mamma kom även förbi en stund förut, lämnade lite saker till oss och busade lite med Saga medans jag for runt i lägenheten och städade för fullt.
Saga fick smaka på ny puré idag, majs&potatis vilket hon gillade. Hon smaska i sig det utan problem.
Efter att mamma åkte hem käkade vi lite mat brorsan och jag, och sedan gick vi ner till centrum. Så passade jag även på att ta en 16 minutare i solariet, skönt skönt! Sen gick vi hemåt så mötte vi Linus, Amanda & Amanda och snackade lite med dom om i morgon o så.. För i morgon är det ju valborg :D Vad ska ni hitta på för skoj?
Själv är jag barnledig och ska först med Linus hem till Amanda och grilla lite, sen drar vi vidare in till stan och möter upp Carro och några fler och tar en sväng på krogen. Ska bli jätte roligt!

Så nu måste jag nog krypa ner i sängen och försöka somna lite tidigare för en gångs skull.
natti natti sötnosar!


Kommentarer
sandra

ammar inte du längre?

2010-04-30 @ 02:24:29
★svantes mamma★

Vad roligt när de börjar smaka lite på mat, frukt o grönt :)



Kram kram o ha det kul ikväll.

2010-04-30 @ 09:45:49
URL: http://nykick.blogg.se/
Carolin

Faaan va kul vi ska ha !! :D <3

2010-04-30 @ 11:15:41
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0