jag längtar efter min ängel ♥

Blev då inget möte förut som jag sa att jag skulle på, när jag skulle åka så kände jag mig inte alls bra.
Var så trött så jag nästan var svimfärdig så jag la mig och vilade istället.
Blir ju som sagt inte så mycket sömn på nätterna nu, måste ju upp och pissa några gånger per natt och det stör ju verkligen sömnen att vakna och somna om igen, så jag känner mig som en zombie när jag vaknar.
Men det är väl bara o vänja sig för sen när min lilla ängel kommer ut så blir det ju inget sovande på nätterna heller :P Nu på kvällen har jag varit på kalas för min kära vän natha fyllde år idag så åkte dit och åt smörgåstårta o sådär. Var jätte trevligt :) grattis gumman <3

Men som sagt gick ju in i vecka 29 idag, veckorna bara rusar förbi. Tycker hela min graviditet har gått så himla fort, så hoppas på att dom sista 11 veckorna oxå går lika fort. För det börjar bli allt mer jobbigt nu när man blir större, det trycker på upp i lungorna och i revbenen. Och ryggen börjar ta stryk. Blir anfådd för minsta lilla nu typ och trött för ingenting. Känns fortfarande så overkligt att jag JENNY ska bli mamma, om ungefär 11 veckor kommer min lilla ängel ut och jag ska få hålla dig i min famn och pussa på dig.
Jag längtar så fruktansvärt mycket efter dig min älskade plutt ♥

ne nu ska jag sluta babbla & krypa ner i sängen och kolla klart på en film jag började se tidigare idag.
The Proposal heter den, någon som sett den? :) Den verkar väldigt bra faktist.
Hoppas alla har haft en bra dag, puss <3


Kommentarer
jenny

Jag vill oxå snutta bebis =) jag får inga fler egna så får bjuda bort mig till dom som har småisar!! hoppas allt e bra med dig annars!! måste ta en fika nån dag snart oxå =) va ju ett tag sedan nu, fråga maria om sexpartyt o hon va nog sugen på o följa med så då kanske ni kan åka ihop?? men de e ju ett tag kvar tills dess men ha de bra gumms så hörs vi!!! pöss <3

2009-09-29 @ 09:30:20
Mindy

Godmorgon gumman..Allt bra med dig denna tisdag morgon & med bebise i magen :) Hoppas att du får en härlig dag..Jag bor i Malmö stad & vart bor söta du? Mina rosa skor är från Din sko..Krma kram

2009-09-29 @ 09:56:44
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0