äntligen hemma,

Jennifer sov ju som sagt här i natt :)  Så när vi hade vaknat o sådär så bestämde vi oss för att ta bussen in till ikano, det första vi gjorde var att käka lunch sen gick vi runt i affärerna. Jag köpte 2 st linnen på BikBok & 2 st tjock tröjor på Carlings. Ena tjock tröjan jag köpte har jag länge gått o kollat på men inte riktigt haft pengar o så har den varit lite dyr, men tur som jag har så hittade jag den på halva priset idag :D så då kunde jag ju inte motstå att köpa den. Efter det vart det stor handling på Willys, så nu är kylskåpet & frysen påfyllt också, skönt! 
Är helt slut i kroppen efter att ha gått runt en hel dag, plus att jag städade när jag kom hem så mina ben orkar knappt bära mig mer känns det som :P Så sitter och smaskar i mig en billys panpizza för jag orkade verkligen inte laga någon mat. Blir väl o slänga sig i sängen snart och se på tv, orkar nog inte göra så mycket annat känner jag.
Hoppas alla haft en bra dag :)
puss påer ♥








Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆

mysigt med shopping =)

2009-09-28 @ 11:19:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Anonym

så fina tröjor syster :)<3

2009-09-28 @ 21:48:54
Terese

Åh, koftorna var mysiga! :)

2009-10-01 @ 11:53:13
URL: http://tereseejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0