förlåt för den dåliga uppdateringen.

förlåt att jag ej skrivit på ett tag, men jag har kännt att jag inte orkat & inte haft någonting att skriva om.
Har börjat bli så fruktansvärt trött nu på sista tiden, så har typ bara legat i sängen o glott på film hela dagarna & det är ju inte direkt något roligt o skriva om o inte roligt för er att läsa så därför har jag struntat i o skriva istället :)

Har idag bestämt mig för o strunta i och vaccinera mig mot svininfluensan, läste lite artiklar på nätet en la jag ju upp här som ni kanske läst. Och det kan ju tydligen skada fostret & det tänker jag verkligen inte riskera så det blir att strunta i vaccinet. Får hålla mig inne istället så jag inte åker på influensan, för här ska ingen få spruta in något vaccin i mig inte. Hur ska ni andra gravida göra? Är det någon som tänkt ta vaccinet?

Ikväll blir det tvn som gäller, först kl 20.00 är det ju mammas pojkar, sen 21.00 Inlåst :)
Ska nog ta o göra lite mat också, blir nog tacos idag vart så sugen på det. mums!
Hoppas det är bra med er alla och att ni haft en bra dag :)
puss på er!



Kommentarer
Walentin

Sweet :)

2009-10-16 @ 16:55:09
URL: http://walentin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0