fredagmys

Som ni ser har jag gjort om min blogg lite, tröttnade på det gamla utseendet :p men inte riktigt färdig än.

Kom hem för en stund sen, har varit nere hos Nalli, Stefan & lille Melwin ikväll. Kollat på film o umgåtts, jätte trevligt. Snälla Nalli följde mig hem, så passade hon på att följa med upp och kolla på min lägenhet också :)
Hon fastnade här en stund för vi satte oss på sängen och började prata, och ni vet ju hur vi tjejer är :P
Kan sitta i flera timmar o bara babbla, haha :D Men hon har precis gått nu men ska nog ses i morgon också en sväng. Ne nu ska jag mysa ner mig i sängen, har gjort mig 2 mackor jag ska äta sen köpt chips :D mums!
Köpte några nya som kommit, OLWs sourcrem & bearnaise chips. Så får se hur dom smakar, låter ju gott så ;)
Ni får veta i morgon om det var någon hit.
Hoppas ni har haft en mysig fredag med mycket fredags mys ;)
puss på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0