BB besök.

hallå hallå :)
Sitter & slänger i mig lite lunch, fick bli en panpizza för jag har inte tid att stå o laga mat för om en stund kommer mamma och hämtar mig o pluttan för vi ska på efter kontroll på BB. Får hoppas att allting ser fint ut!
Än så länge så går allting jätte bra här hemma, ammningen har kommit igång nu med, äntligen! Så det känns jätte skönt! Fick ju ge tillägg första dagarna för ammningen inte funkade som den skulle, men nu funkar det iaf!

Igår va vi ute för första gången, invigde vagnen. Gick en promenad ner till affären. Det är ju så ruskigt kallt ute så man ska inte vara ute längre stunder när bebisen är så liten. Men ner till affären o tillbaka är inte så långt.
Men det var verkligen skönt att få komma ut lite :)
Ne nu har jag inte tid att skriva mera, ska väcka lilltjejen och klä på henne lite kläder o sådär..
Hoppas ni får en fin dag!
puss



Kommentarer
E14

hoppas det går bra på BB.



Jag undrar om du kan skriva om hur det varpå förlossningen om du hinner med jag förstår ju att du har fullt upp med Saga.



lycka till !! :D

2009-12-19 @ 14:09:28
Malena

Så himla fin..... Lycka till!!

2009-12-19 @ 20:24:54
★Svantes mamma★

Så himla söt! Skönt att amningen funkar som den ska och att efterkontrollen gick bra.



Skönt att du har din mamma som ställer upp för er

Kramkram

2009-12-20 @ 19:42:15
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0