Dags att börja äta lite mer.

Godmoron :)

Regnet bara öser ner utanför, så himla tråkigt! Idag vill man bara krypa ner i sängen igen och INTE gå utanför dörren. Men det är bara att ta fram regnskyddet och paraplyet och traska iväg till dagmamman med Saga om en stund.
Måste bara ta och väcka henne först för hon ligger och sover fortfarande, den lilla sömntutan ♥
Själv
sitter jag och äter frukost och dricker lite kaffe, fick bli en lite större portion gröt idag och lite extra med skivad banad på. Måste få i mig mer mat, jag som trodde jag åt tillräckligt? Äter ju hela tiden känns det som ha ha. Men igårkväll så vägde jag mig och fick en chock, var helt säker på att jag skulle ha gått upp något kilo nu när jag börjar bygga muskler. För eftersom muskler väger mer en fett så får man ju räkna med att man går upp i vikt när man styrketränar och så. Men icke, istället hade jag gått ner 3 kilo till? Så jag måste börja äta mer, för jag vill inte gå ner mer i vikt nu. Jag har haft en målvikt och den hade jag redan innan jag började med träningen, men nu är jag under den til och med. Jag har nog aldrig vägt såhär lite? Så nu blir det att börja äta lite mer kolhydrater igen tror jag. 

Nu vaknade pluttan, så ska fixa en macka till henne och sedan göra oss i ordning.
Får se vad det blir på gymmet idag, har träningsvärk i varenda muskel känns det som. Har ju mage planerat idag men har fortfarande lite träningsvärk sen i söndags ha ha. Så får nog bli ett väldigt lugnt pass idag!





Kommentarer
sara

Du har gjort en muskeldeffenition så nu gör du rätt i o "vända" lite på steken ;-)

2012-05-09 @ 09:31:50
URL: http://Sarakvarnfall.myshowroom.se
Anonym

Undrar en sak: ger du Saga samma mat som du själv äter?

Sen kanske du ska böjra tänka på vad du gör med din kropp. För när man läser om det så är det (i mina ögon) lång ifrån friskt.

Jag säger det för att jag bryr mig, inget annat.

2012-05-09 @ 15:32:56
Caroline

Jenny, det syns jättemycket att du har gått ner i vikt!!! Tyvärr inte riktigt till din fördel :( du var ju redan jättesmal innan du började träna. Jag tycker att du ska börja äta "vanlig" mat och bara må bra ;) Kan inte säga annat än att jag är lite orolig att du har gått ner sååå mycket som tre kilo, det behövde du verkligen inte. Träna på och må bra och ät vanlig mat! Kram Caroline

2012-05-10 @ 08:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0