snart 3 månader

Ligger och slappar i soffan och kollar på tv. Precis kollat på Outsiders, det var om unga mödrar idag och det är alltid kul och se om unga mödrar eftersom jag sjäv är en. Bara så tråkigt att folk ska ha sånna åsikter om oss, men vi ska allt visa er att vi unga mammor är minst lika bra som äldre mammor!
Skulle kunna skriva långa långa inlägg om det för det gör mig så upprörd, men idag hoppar jag över det :P

Vi var över hos Nadja & Melwin en sväng förut och tog en kopp kaffe, var ett tag sen vi sågs nu så det var riktigt trevligt att få träffa våra sötnosar igen.
Saga ligger och sover för natten, hon var så trött så fick bli tidig läggning idag. Så hon fick sig ett bad och mat sen slocknade hon vid 7. Hon tycker det är lika roligt varje gång och bada. Hon har börjat fatta att man kan vifta med armar och sparka med benen så vattnet skvätter, vilket hon tycker är skit roligt. En väldans fart på henne i vattnet kan jag lova, haha. Hon är så söt min lilla tös!
Funderar på att lägga mig i ett bad jag också faktist, känner mig lite frusen så skulle vara riktigt skönt.

Tanken slog mig precis att om 13 dagar blir min skrutta 3 månader, helt sjukt va tiden går fort!

Gud va mycket hon har förändrats på dom här månaderna!
Hon är den finaste som finns, hon är mitt allt ♥



Kommentarer
Sandra-TvillingMamma

Tack så mkt!



Min lillflicka har också en sådan pjamas :D



Söt liten flicka du har!



Mina barn är "3månader den 9 Mars" Haha, fast egentligen 6 och en halv månad.



Känns konstigt att behöva räkna två åldrar, förklara att de ÄR faktiskt inte riktigt så stora som de står på papperet :P



Kram!

2010-03-01 @ 22:04:16
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Lindsey

visst går tiden galet fort!!! tycker att dom små bebisarna ändras i utseendet också så fort!! :)

2010-03-01 @ 23:42:29
URL: http://creadiem.webblogg.se/
LIZA ANNTONEN

HEJ TITTA IN HOS MIG DENNA VECKA KAN DU VINNA EN JACKA FRÅN ZIP ZAP TILL DIG ELLER NÅGON DU KÄNNERN STORLEKEN ÄR 0-5 MÅNADER FLICKA

2010-03-02 @ 11:10:06
URL: http://lisaanttonen.blogspot.com/
Denise[O R D & F O T O]

Fin blogg!

Hoppas du får en bra tisdag:)

2010-03-02 @ 12:54:56
URL: http://photobydenise.se
Linn

vem är pappan då? är du ihop med honom ? =)

2010-03-02 @ 15:37:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0