Nu kan pluttan sitta själv

Nu är vi på hemmaplan igen. Har precis storstädat och fixat, så nu är man lite små trött i kroppen. Linus & Saga ligger och myser i soffan framför tvn och jag kände att jag var tvungen att lägga upp ett riktigt inlägg eftersom jag bara bloggat från mobilen nu sen igår.
Vi hade haft det jätte mysigt hemma hos mamma & Peter, åt god mat och hade riktigt trevligt. Det är så himla härligt där ute i skogen, så fint! Någonting jag inte uppskattade när jag var yngre, men nu gör jag verkligen det!

Sen idag var vi ju på BVC eftersom snuttan har krångel med magen, hon är ju så hård i magen. Vilket inte har blivit bättre :( Men fick rådet nu att köpa Laktulos som ska hjälpa till, så får hoppas det hjälper nu.

Måste även säga att Saga kan sitta själv nu, mammas duktiga tjej ♥

några bilder från gårdagen;


Kommentarer
Anonym

hon är så himla söt den där lilla :)

2010-07-08 @ 17:40:46
URL: http://miichelleliifh.blogg.se/
ma

Din rutiga skjorta är väldigt fin tycker jag vart kommer den ifrån:)??

2010-07-15 @ 15:36:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0