Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit hitills..
Gick ju upp rätt skapligt idag, och det är riktigt skönt o gå upp tidigt faktist. Man hinner med o göra så mycke saker. Lillfisen har badat idag också, så roligt o bada henne för hon gillar det verkligen! Mamma kom till oss vid 12. Så gick jag ut till tvättstugan och började tvätta, sen käkade vi lunch som mamma hade med sig. Sen gick vi en promenad ner till Ljungsbro, förbi apoteket och köpte mer minifom för den började ta slut. Sen gick mamma en sväng med Saga så jag fick slänga mig i ett solarium, sååååå skönt. I LOVE!
Så nu har jag precis tagit mig en dusch & kikar runt lite på nätet. Saga ligger i sin babysitter här brevid och spanar. Snart matdags för henne :)
Ikväll vet jag inte vad som händer, får se.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0