vad ska man göra ?

Kom precis hem typ, varit nere och solat med Nadja. Gissa om det var skönt ? RUSKIGT skönt kan jag lova er!
Tog ett tag innan vi kom ner för lill tösen har fortfarande ont i magen så hon bara skrek o skrek förut. Usch det är så jobbigt o se henne så, det gör verkligen ont i hjärtat och se henne ha ont och inte kunna göra någonting åt det :/ min lilla älskling! Vill ju köpa magdroppar o så till henne men Apoteket här är ju stängt på helgerna, så typiskt, blir sur! Och mamma får inte igång bilen pga att det är så kallt så kan inte åka in till stan o köpa heller. Vad ska man göra? Nadja hade magdroppar hemma, men självklart var ju dom för gamla, ännu mer typiskt!

Tycker så himla synd om min lilla plutta, men hon somnade förut i vagnen påväg till solariet & sover fortfarande. Så skönt för henne!
Nu ska jag ta och laga mig lite mat, sen blir det o ta en varm o skön dusch :)
hörs senare. puss


Mammas ögonsten, du är mitt allt <3



Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

mot magknipen är det mer minifom som hjälper magdropparna är mest till för att håla balansen i magen rätt

2010-01-09 @ 17:43:40
URL: http://emach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0