stackars mitt lilla hjärta!

Dagen började med att vi försov oss, skulle ju varit på BVC klockan 11 men vaknade halv 11 så skulle aldrig hunnit ner dit. Natten var inte den roligaste, lillfisen var så himla gnällig när hon vaknade så vart inte många timmars sömn. Därför vi försov oss för jag va så fruktansvärt trött. Tror hon varit gnällig pga att hon haft ont i magen för hon ej bajsat på 2 dagar men nu på kvällen kom det en rejäl laddning och hon slocknade direkt efter det utan gnäll. Så får hoppas att det var det som skulle ut. Kan ju tänka mig hur jobbigt det är o inte kunna bajsa och det bara samlas mer o mer & trycker på i magen. Stackars mitt lilla hjärta!
Annars idag har Josse och Tindra varit här på besök, och Linus kom även förbi :)
Käkade lite mat och bara umgicks, hennes lilla flicka har blivit så stor sen sist jag träffade dom. Eller så är det bara för att jag är så van vid min lilla tjej, för jag tycker alla har blivit så stora :D HAHA.
Sen nu på kvällskvisten var jag över hos Nadja & Melwin och tog en kopp kaffe och prata lite skit, pratade även om våran dag som äger rum den 29e, vad ska vi göra då? Det får ni veta längre fram ;) Ni få vara lite nyfikna sålänge! Sen mötte jag upp Linus igen så gick vi hem till mig och bänkade oss i soffan med chips&cola för att kolla på PARADISE HOTEL :D så kul att det har börjat igen, men fyfan va det börjar spåra ut. HAHA!
Stefan tycker jag inte om längre , usch va äcklig han är! Som idag när han först låg med den nya tjejen, sen direkt efter går han o sätter på Erica. USCH!

Idag blir mitt lilla hjärta 3 veckor, tiden går ruskigt fort!

Ne nu ska jag sätta mig o svara på era frågor.
puss


pluttan i hennes fina kläder som hon fick av Linus & hans mamma, tack ♥




Ligga på mammas bröst tycker hon om, det gör även jag. Hur mysigt som helst!
Jag älskar dig pluttan ♥



Kommentarer
★Svantes mamma★

Så mysigt! =)



2010-01-05 @ 16:10:27
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0