haft trevligt besök :)

Nalli & Melwin var här förut, det var jätte roligt att träffa dom! Melwin har blivit så stor, tiden går så ruskigt fort. Han är bara för söt!
Vi har suttit i soffan och bara pratat, ätit godis & druckit cola och bara haft allmänt trevligt.
Lill fisen har mest sovit under tiden, hon var vaken lite precis när dom kom hit sen åt hon och sen somna.
Lite tråkigt, men det är väl bara o passa på o njuta för om några månader blir det full rulle :D
fast hon har faktist börjat vara vaken mer nu, och när hon väl är vaken så är hon det mycket längre och det känns som om hon är lite mer med. Hon ligger o kollar runt o för lite små ljud ifrån sig.

Idag har hon även fått sig ett bad, hon verka tycka det är rätt mysigt tror jag :) och det är ju skönt, så hon inte blir helt hysterisk som endel kan bli.
Nu sitter vi och gosar i soffan, hon ligger o myser på mitt bröst. Kan det bli mysigare ? nej!
Jag älskar min dotter så fruktansvärt mycket, hon är den finaste som finns ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0